martes, 2 de febrero de 2021

La hija de mi compadre- Alejo Duran

 Titulo: La hija de mi comadre
Voz: Alejo Duran
Acordeón: Alejo Duran
Compositor: Guillermo Buitrago
Ritmo: Paseo
Álbum: Mi ramillete
Año: 1970

Letra:

Ya se fue la hija de mi  comadre
ya se fue  se fue para el Algarrobo

Ya se fue la hija de mi  comadre
ya se fue  se fue para el Algarrobo

Que dolor tan grande el de esa madre
ese fue el destino para todos

Que dolor tan grande el de esa madre
ese fue el destino para todos

Ya se fue la hija de mi comadre
ya se fue  ya se fue pa' el Paraíso

Ya se fue la hija de mi comadre
ya se fue  ya se fue pa' el Paraíso

Que dolor tan grande  el de  esa madre
ese fue el destino que ella quiso

Que dolor tan grande  el de  esa madre
ese fue el destino que ella quiso

Ya se fue la hija de mi  comadre
ya se fue  se fue pa' Cartagena

Ya se fue la hija de mi  comadre
ya se fue  se fue pa' Cartagena

Que dolor tan grande  el de  esa madre
de ver su hija siendo ajena

Que dolor tan grande  el de  esa madre
de ver su hija siendo ajena

No hay comentarios:

Publicar un comentario